فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین گفت: تنها چیزی که ما را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن بیمه می‌کند ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۱۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر در آیین «آبروی محله، افتخار کوچه» که به همت حوزه امام حسین (ع) در روستای انداده برگزار شد، اظهار کرد: در دنیایی که زورگویان حقوق ضعیفان را پایمال می‌کنند تنها فرهنگ و اعتقادی که حیات‌بخش وامید آفرین است فرهنگ ایثار و شهادت است.

 وی با تأکید بر فرهنگ ایثار و مقاومت افزود: ملت‌هایی که با الگوگیری از شهدای انقلاب علم مقاومت و ایستادگی را در برابر زورگویان برافراشته‌اند توانسته حق خود را از مستکبران بگیرند.

 فروزان مهر با اشاره به حوادث غزه بیان کرد: امروز ملت مظلوم و مقتدر فلسطین با افتخار ایستاده‌اند و اعلام می‌کنند جانم فدای مقاومت و در برابر هر قطره خونی که از مردم مظلوم فلسطین بر زمین می‌ریزد، رزمنده دیگر سلاح برمی‌دارد و در سراسر جهان حتی در دل اروپا و آمریکا به حمایت از مظلومین غزه می‌پردازند.

 وی اعلام کرد: اگر امروز چفیه مقاومت بر دوش آزادی‌خواهان جهان است از برکات فرهنگ مقاومت و بسیج بشمار می‌رود.

 وی در پایان با یادآوری توطئه‌های فرهنگی دشمن تصریح کرد: تنها چیزی که ما را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن بیمه می‌کند فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت است.

 در پایان مراسم از خانواده شهدا با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها